Case study: wdrożenie wiedzy o nowym produkcie
Jak dotrzeć z wiedzą o nowym produkcie do niemal 1000 pracowników?

O Kliencie
Cel
- Wprowadzenie na rynek marki własnej soczewek kontaktowych iWear i rozwój asortymentu w tej kategorii
- Osiągnięcie w ciągu 6 miesięcy 30-procentowego udziału soczewek iWear w całkowitej sprzedaży soczewek kontaktowych
Wyzwanie
- Jak sprawić, by 700 asystentów w salonach i 250 specjalistów w gabinetach miało odpowiedni poziom wiedzy o nowym produkcie?
- Jak zbudować lojalność klientów dokonujących zakupów soczewek w salonach Vision Express?
Jakie rozwiązanie zastosowaliśmy
- Stworzyliśmy kursy e-learningowe poświęcone nowej serii soczewek kontaktowych i udostępniliśmy je w całej sieci sprzedażowej
- Kursy były dostępne już od pierwszego dnia sprzedaży marki własnej
- W miarę rozszerzania asortymentu marki iWear powstały kolejne kursy produktowe
Efekt biznesowy
- 28% udziału soczewek iWear w całkowitej sprzedaży soczewek po 6 miesiącach od wdrożenia
- Po przeprowadzonym w 2012 roku szkoleniu na temat soczewek iWear XR Toric Supreme ich udział w sprzedaży kategorii iWear wyniósł 43,7%
- Wzrost świadomości klientów Vision Express, którzy sami proszą o „iWeary” w salonach
- Personel (także lekarze i optometryści) posiadający wiedzę i doświadczenie w aplikacji soczewek iWear