Jak zapewnić stały dostęp do wiedzy doradcom w 100 salonach franczyzowych?

Case study firmy Yes

O Kliencie

Cele

  • Dotarcie z wiedzą o produktach Yes do wszystkich salonów
  • Zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta w sklepach sieci franczyzowej

Wyzwanie

  • Jak szkolić Doradców, by zdobywanie wiedzy i umiejętności nie kolidowało z ich codziennymi obowiązkami?

Jakie rozwiązanie zastosowaliśmy

  • Stworzyliśmy platformę learningową oraz serię kursów wspierających sprzedaż
  • Tematyka kursów obejmuje wiedzę produktową i techniki sprzedaży
  • Doradcy mają nieograniczony dostęp do kursów. Dzięki temu mogą zaplanować czas na przejście kursów tak, aby nauka nie kolidowała z codziennymi obowiązkami

Efekt biznesowy

Dzięki platformie e-learningowej możemy w szybki sposób dotrzeć do wszystkich salonów i przekazywać Doradcom Klienta niezbędną wiedzę produktową oraz sprzedażową. Platforma e-learningowa dla Doradców Klienta jest zarówno źródłem wiedzy, a także zbiorem uporządkowanych informacji na dany temat, natomiast dla firmy stanowi narzędzie weryfikujące poziom wiedzy Doradców.
Główną zaletą wynikającą z funkcjonowania platformy e-learningowej w firmie jest możliwość przeszkolenia wszystkich Doradców Klienta, we wszystkich salonach – w bardzo krótkim czasie. Narzędzie to pozwala ustandaryzować i wyrównać poziom wiedzy. (…) Korzystanie z platformy e-learningowej jest efektywne, przynosi oszczędność czasu i pieniędzy zarówno dla firmy Yes Biżuteria, jak i salonów.
Beata Kubicka, Yes Biżuteria
BACK