Case study: wiedza dla franczyzobiorców
Jak zapewnić stały dostęp do wiedzy doradcom w 100 salonach franczyzowych?

O Kliencie
Cele
- Dotarcie z wiedzą o produktach Yes do wszystkich salonów
- Zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta w sklepach sieci franczyzowej
Wyzwanie
- Jak szkolić Doradców, by zdobywanie wiedzy i umiejętności nie kolidowało z ich codziennymi obowiązkami?
Jakie rozwiązanie zastosowaliśmy
- Stworzyliśmy platformę learningową oraz serię kursów wspierających sprzedaż
- Tematyka kursów obejmuje wiedzę produktową i techniki sprzedaży
- Doradcy mają nieograniczony dostęp do kursów. Dzięki temu mogą zaplanować czas na przejście kursów tak, aby nauka nie kolidowała z codziennymi obowiązkami
Efekt biznesowy
Dzięki platformie e-learningowej możemy w szybki sposób dotrzeć do wszystkich salonów i przekazywać Doradcom Klienta niezbędną wiedzę produktową oraz sprzedażową. Platforma e-learningowa dla Doradców Klienta jest zarówno źródłem wiedzy, a także zbiorem uporządkowanych informacji na dany temat, natomiast dla firmy stanowi narzędzie weryfikujące poziom wiedzy Doradców.
Główną zaletą wynikającą z funkcjonowania platformy e-learningowej w firmie jest możliwość przeszkolenia wszystkich Doradców Klienta, we wszystkich salonach – w bardzo krótkim czasie. Narzędzie to pozwala ustandaryzować i wyrównać poziom wiedzy. (…) Korzystanie z platformy e-learningowej jest efektywne, przynosi oszczędność czasu i pieniędzy zarówno dla firmy Yes Biżuteria, jak i salonów.