Sprawdzaj wiedzę i opinie pracowników

To narzędzie, za pomocą którego można badać poziom wiedzy i umiejętności oraz opinie i postawy pracowników. Testy i ankiety mogą być udostępniane wszystkim pracownikom lub wybranym grupom/działom. Koordynatorzy mają bieżący dostęp do raportów, w których mogą szybko sprawdzić i porównać wyniki. Pytania testowe i ankietowe mogą mieć różną formę: jednokrotnego i wielokrotnego wyboru, opisową, graficzną.

  • Firmom zatrudniającym dużą liczbę pracowników, w których przeprowadzanie testów lub ankiet wiąże się z koniecznością drukowania i przetwarzania dużych ilości dokumentów
  • Pracodawcom, którym zależy na otwartej komunikacji z pracownikami i regularnym badaniu ich potrzeb
  • Działom, w których często przeprowadzane są szkolenia – testy i ankiety na platformie pozwalają szybko uzyskać informację zwrotną po szkoleniach
  • Firmom, w których ważna jest regularna aktualizacja i weryfikacja wiedzy, na przykład na temat produktów czy procedur bezpieczeństwa
  • Działom HR, które badają potrzeby szkoleniowe pracowników, zbierają ich opinie na temat zmian w firmie, zarządzają procesami oceny pracowniczej
  • Osobom zajmującym się rekrutacjami i przeprowadzającym testy kandydatów do pracy
  • Przeprowadzanie testów wiedzy po szkoleniu tradycyjnym lub kursie e-learningowym
  • Regularna weryfikacja poziomu wiedzy pracowników, na przykład w Dziale Sprzedaży lub Dziale Obsługi Klienta
  • Badanie poziomu wiedzy pracowników przed szkoleniem, np. testy mające na celu odpowiednie przypisanie uczestników do grup językowych
  • Sprawdzanie efektywności wdrożenia nowych pracowników na koniec okresu próbnego
  • Przeprowadzanie testów rekrutacyjnych badających poziom wiedzy branżowej i specjalistycznej, weryfikujące deklarowaną w CV znajomość języków obcych
  • Zarządzanie talentami w firmie: wyszukiwanie najlepszych pracowników na stanowiska menedżerskie
  • Przeprowadzanie ocen pracowniczych: samoocena pracownika, ocena podwładnych przez przełożonych
  • Rozwój pracowników: badanie kompetencji, analiza luk kompetencyjnych, badanie potrzeb szkoleniowych
  • Badanie opinii pracowników, np. dotyczących wyboru systemu motywacyjnego, miejsca na wyjazd integracyjny itp.
  • Motywowanie pracowników: przeprowadzanie konkursów z wykorzystaniem testów
  • Strona aktualności, na której można zamieszczać np. informacje o nowych testach i ankietach
  • Zakładka „Testy i Ankiety” w której pracownik znajdzie listę obowiązkowych testów sprawdzających jego wiedzę i ankiet, które może wypełnić
  • Baza wiedzy, w której można zamieszczać wyniki ankiet, materiały do nauki przed testem, instrukcje wypełniania testów i ankiet
  • Wprowadzanie przez Help Desk Learn Up różnych rodzajów pytań: jednokrotnego wyboru, wielokrotnego wyboru, otwartych, wymagających łączenia elementów, zawierających grafiki. Możliwe jest także ustawienie losowego wyświetlania pytań i odpowiedzi
  • Raporty i statystyki z informacjami o wynikach testów (dla użytkowników oraz w podziale na grupy – regiony, placówki, oddziały) i ankiet, czasie rozwiązywania testów
  • Łatwe zarządzanie treściami i użytkownikami: automatyczne przypisywanie testów i ankiet nowym pracownikom, określanie czasu dostępności i liczby podejść, tworzenie grup pracowników (różne testy i ankiety dostępne dla różnych stanowisk)
  • Powiadomienia mailowe i/lub smsowe dla użytkowników z informacjami o nowych testach i ankietach
  • Pracownik otrzymuje mailowo dostęp do platformy, z danymi, za pomocą których może się zalogować
  • Po zalogowaniu do platformy pracownik ma dostęp do testów i ankiet, które udostępnił dla niego pracodawca
  • Pracownik podchodzi do testu lub wypełnia ankietę – w przypadku testu może mieć określoną liczbę podejść
  • Przełożony lub koordynator projektu sprawdza wyniki testu pracownika lub ogólny wynik ankiety
  • W zakładce „Raporty” może wygenerować statystyki, które przedstawi zarządowi
  • Możliwość przeprowadzenia testów i ankiet dla setek pracowników jednocześnie
  • Mniejsza ilość papierowych dokumentów w obiegu
  • Szybsza analiza wyników – koordynatorzy nie muszą przepisywać ankiet i testów i wprowadzać danych do Excela
  • Łatwe zbieranie opinii pracowników nawet w przypadku, gdy firma działa w różnych lokalizacjach
  • Bieżąca informacja na temat efektywności procesów szkoleniowych
  • Pełen wgląd do wyników nie tylko pojedynczych pracowników, ale także całych oddziałów czy placówek w firmie
  • Kompleksowa obsługa procesu realizowana przez Learn Up: dostarczamy platformę, wprowadzamy pytania testowe i ankietowe wraz z parametrami, administrujemy użytkownikami i treściami oraz wspieramy użytkowników świadcząc usługę telefonicznego i mailowego help desku
BACK