Docieraj na bieżąco z informacjami do wszystkich pracowników

To narzędzie pełniące funkcję firmowego intranetu, w którym można zamieszczać ważne dla pracowników informacje. Platforma może służyć także do komunikacji z partnerami handlowymi: kontrahentami czy dystrybutorami produktów. Wszystkie zamieszczane na platformie materiały są dostępne online, co pozwala na sprawdzanie firmowych aktualności i pobieranie potrzebnych dokumentów w dowolnej chwili, nie tylko w miejscu pracy. Platforma do komunikacji wewnętrznej to praktyczne rozwiązanie ułatwiające pracę, ale także narzędzie do budowania pozytywnego wizerunku firmy.

  • Firmom zatrudniającym dużą liczbę pracowników
  • Organizacjom o rozproszonej strukturze, w których komunikacja z pracownikami odbywa się głównie mailowo i telefonicznie
  • Działom HR i administracji, które zarządzają dokumentami firmowymi, takimi jak wnioski urlopowe, bazy kontaktów, przepisy bezpieczeństwa
  • Firmom, w których prowadzony jest marketing wewnętrzny (promowanie nowych projektów firmowych, działania CSR, wydarzenia integracyjne)
  • Działom sprzedaży i marketingu szukającym sposobu na sprawną komunikację z kontrahentami i dystrybutorami
  • Zamieszczanie dokumentów, których często poszukują pracownicy: wniosków urlopowych, książki teleadresowej pracowników, aktualnych procedur i przepisów firmowych, formularzy zamówień
  • Informowanie pracowników o nowych szkoleniach, wyjazdach integracyjnych, projektach, w których mogą wziąć udział
  • Relacje z wydarzeń firmowych: wyjazdów integracyjnych, imprez okolicznościowych, akcji charytatywnych
  • Przekazywanie informacji od działów firmy: Dział HR może informować o nowych szkoleniach, Dział Administacji o zasadach rozliczania delegacji, a Dział Finansowy o rocznym wyniku firmy
  • Komunikacja z kontrahentami i dystrybutorami produktów: przekazywanie informacji o nowych produktach, materiałów promocyjnych: packshotów, filmów, bannerów reklamowych i logotypów do pobrania
  • Konkursy dla pracowników – informowanie o możliwości udziału, przeprowadzanie konkursów z wykorzystaniem testów i ankiet
  • Dzielenie się wiedzą: zamieszczanie podsumowań konferencji i spotkań branżowych, wykładów, artykułów specjalistycznych
  • Strona aktualności, na której wyświetlają się najnowsze wiadomości z życia firmy
  • Baza dokumentów, w której zamieszczane są materiały potrzebne pracownikom lub kontrahentom: dokumenty, bazy kontaktów, materiały marketingowe. Materiały mogą mieć różną formę: PDF-ów, prezentacji, ale także filmików lub animacji
  • Raporty i statystyki, w których koordynatorzy mogą sprawdzać wyniki ankiet lub testów
  • Powiadomienia mailowe i/lub smsowe dla użytkowników z informacjami o nowych materiałach
  • Testy i ankiety służące do badania opinii pracowników lub wspierające przeprowadzane konkursy
  • Pracownik lub kontrahent otrzymuje dostęp do platformy i loguje się za pomocą danych przesłanych przez Help Desk Learn Up
  • Po zalogowaniu może zapoznać się z informacjami i materiałami, które udostępniła mu firma
  • Platforma jest dostępna online, więc pracownik lub kontrahent mogą w dowolnej chwili przeczytać aktualności lub pobrać dokumenty
  • Sprawna komunikacja wewnątrzfirmowa, także wówczas, gdy firma zatrudnia setki lub tysiące pracowników i działa na terenie całego kraju
  • Niższe koszty komunikacji – mniej wykonanych telefonów i wysłanych e-maili, brak konieczności drukowania komunikatów, dokumentów, formularzy
  • Budowanie pozytywnego wizerunku firmy – dzięki platformie wszyscy pracownicy równocześnie dowiadują się o firmowych wydarzeniach
  • Większa skuteczność wewnątrzfirmowych projektów – szybsze informowanie o szkoleniach, prowadzenie rekrutacji wewnętrznych itp.
  • Stały dostęp do potrzebnych pracownikom informacji, także w podróżach służbowych lub w domu
  • Łatwiejsze zbieranie opinii pracowników za pomocą ankiet, które dają natychmiastowy dostęp do wyników
  • Kompleksowa obsługa procesu realizowana przez Learn Up: dostarczamy platformę, tworzymy treści e-learningowe do udostępnienia na platformie, administrujemy użytkownikami i treściami oraz wspieramy użytkowników świadcząc usługę telefonicznego i mailowego help desku
BACK