To autorskie narzędzie, w którym wykorzystujemy nasze doświadczenia w zarządzaniu wiedzą. Za pomocą platformy Learn Up można szybko dystrybuować szkolenia e-learningowe w organizacji, przeprowadzać testy wiedzy i analizować ich wyniki. Platformę e-learningową stworzyliśmy z myślą o średnich i dużych firmach, które chcą obniżyć koszty szkoleń i usprawnić wdrażanie wiedzy wśród pracowników. Firmy korzystające z platformy otrzymują od nas obsługę w pełnym zakresie: przygotowanie platformy pod względem technicznym, administracyjnym i graficznym, wdrożenie i utrzymanie narzędzia na serwerach.
Platforma e-learningowa Learn Up

Platforma e-learningowa dla dużych i średnich firm
PLATFORMA E-LEARNINGOWA LEARN UP:
Działa jak strona internetowa
Jest elastycznym rozwiązaniem
Jest dostępna online
Zapewnia bezpieczeństwo
To sprawdzony produkt
Ma wsparcie działu Help Desk
Podstawowe funkcjonalności platformy e-learningowej Learn Up:
Udostępnianie e-learningu
Użytkownicy platformy, po zalogowaniu, mają dostęp do wszystkich lub wybranych treści e-learningowych: kursów, filmów video i innych form. Dostępne treści są widoczne w formie czytelnej listy.
Baza wiedzy
To miejsce na materiały, które nie wymagają częstej aktualizacji: regulaminy, procedury bezpieczeństwa, informacje o produktach, instruktaże stanowiskowe, dokumenty do pobrania. Baza wiedzy może pełnić funkcję firmowego intranetu dla pracowników.
Raporty
Koordynatorzy szkoleń i menedżerowie mogą sprawdzać postępy pracowników w nauce. Przejrzyste raporty dają im informację m.in. o liczbie osób, które podeszły do kursu i go zaliczyły, o statystykach zaliczeń testów: liczbie podejść i czasie spędzonym na udzielaniu odpowiedzi.
Publikacja aktualności
Moduł aktualności jest widoczny dla użytkowników zaraz po zalogowaniu. Publikacja treści w tym module to sposób na szybkie dotarcie z informacjami do pracowników. W aktualnościach można zamieszczać m.in. informacje o nowych kursach i wpisach w bazie wiedzy oraz wiadomości z życia firmy.
Testy i ankiety
To moduł, który może służyć do sprawdzania wiedzy pracowników, ale także do badania ich opinii na tematy zawodowe, przeprowadzania certyfikacji, organizacji konkursów pracowniczych.