Perspektywa Klienta – jak e-learning wspiera biznes w sieci sprzedaży

Przedstawiciel firmy YES Biżuteria – Pani Beata Kubicka w krótkim wywiadzie podzieliła się doświadczeniem w obszarze zastosowania platformy e-learning i szkoleń online w sieci sprzedaży. Oto z perspektywy Klienta korzyści, jakie odnosi firma korzystająca z e-learningu w rozproszonej sieci.

Dlaczego zdecydowali się Państwo na wprowadzenie e-learningu w sieci sprzedaży?

Głównym motywem wprowadzenia platformy e-learningowej w naszej firmie jest zakres i struktura działania. Firma YES Biżuteria zarządza siecią franczyzową obejmującą ponad 100 sklepów w całej Polsce. Dbając o satysfakcję Klienta – oprócz oferowania wyjątkowych wzorów biżuterii – YES stawia na profesjonalną obsługę. Dzięki platformie e-learningowej możemy w szybki sposób dotrzeć do wszystkich salonów i przekazywać Doradcom Klienta niezbędną wiedzę produktową oraz sprzedażową. Platforma e-learningowa dla Doradców Klienta jest zarówno źródłem wiedzy a także zbiorem uporządkowanych informacji na dany temat, natomiast dla firmy stanowi narzędzie weryfikujące poziom wiedzy Doradców.

Jakie korzyści dla biznesu obserwują Państwo stosując e-learning?

Główną zaletą wynikającą z funkcjonowania platformy e-learningowej w naszej firmie jest możliwość przeszkolenia wszystkich Doradców Klienta, we wszystkich salonach – w bardzo krótkim czasie. Narzędzie to pozwala ustandaryzować i wyrównać poziom wiedzy. Dostęp do kursów dla Doradców jest nieograniczony, każdy Doradca ma możliwość zaplanowania czasu na wykonanie danego kursu tak, by nie kolidowało to z codziennymi obowiązkami w pracy. Korzystanie z platformy e-learningowej jest efektywne, przynosi oszczędność czasu i pieniędzy zarówno dla firmy Yes Biżuteria jak i salonów.

Jak zamierzają Państwo wykorzystać e-learning w firmie w najbliższym czasie?

W 2013 roku planujemy kontynuować rozpoczęte działania. Mamy świadomość, że wysokie kompetencje Doradców, ich pewność siebie i jakość obsługi Klienta na jak najwyższym poziomie pozwolą nam na uzyskanie lepszych wyników finansowych.

Dziękujemy!

BACK