Nagrania video mogą urozmaicać standardowe kursy e-learningowe, ale ich zastosowanie jest znacznie szersze. Mogą funkcjonować także jako samodzielne formy edukacyjne, które w krótki, atrakcyjny sposób przekazują praktyczną wiedzę.
Filmy
Filmy w e-learningu
Cechy
Elastyczne budżetowo
Atrakcyjne dla użytkowników
Łatwe do wykorzystania w miejscu pracy
Zastosowania filmów w biznesie
Pigułki wiedzy
Krótkie nagrania, w których ekspert wypowiada się na dany temat. Takie filmy możemy uzupełnić slajdami i napisami, by ułatwić przyswajanie wiedzy.
Instruktaże na stanowisku pracy
Za pomocą filmów można pokazać np. obsługę firmowej kserokopiarki, systemu alarmowego czy ekspresu do kawy.
Komunikacja z pracownikami
Gdy w firmie wdrażane są ważne zmiany, filmik z wystąpieniem przedstawiciela zarządu będzie dobrym sposobem na zakomunikowanie ich zespołowi.
Scenki w kursach
Filmy nagrane np. z udziałem pracowników sklepu to dobry sposób na pokazanie standardów obsługi klienta czy technik sprzedaży
Wiedza o produktach
Filmy mogą być urozmaiceniem kursów produktowych. To dobry sposób na pokazanie np. nowej kolekcji odzieży albo sposobu aplikacji kosmetyków.
PR i marketing
Jeżeli prowadzisz platformę e-learningową dla swoich partnerów handlowych, możesz umieszczać na niej filmy reklamowe i wizerunkowe, które będą dla nich wsparciem w sprzedaży.