Nowe prawo konsumenckie – wykorzystaj szkolenia e-learningowe

nowe prawo konsumenckie - e-learning13 czerwca 2014 roku rozpoczęło się wdrażanie postanowień dyrektywy unijnej 2011/83/UE, wprowadzającej ważne zmiany w prawie konsumenckim. Co oznacza to dla menedżerów branży detalicznej? Przede wszystkim konieczność przeszkolenia sprzedawców i osób odpowiadających za obsługę klientów. Dzięki e-learningowi wdrażanie wiedzy o zmianach nie musi być ani kosztowne, ani długotrwałe.

Firma Learn Up, we współpracy z renomowaną kancelarią prawniczą, przygotowała szkolenia z zakresu prawa konsumenckiego, dzięki którym wiedzę można przekazać w zaledwie kilka dni. Z kursów mogą korzystać duże grupy pracowników jednocześnie, co doskonale sprawdza się w dużych, ogólnopolskich sieciach sklepów.

Dlaczego zmiany w prawie konsumenckim są tak ważne?

Dyrektywa unijna 2011/83/UE wprowadza zmiany istotne dla działania branży detalicznej – przede wszystkim e-commerce. Najważniejsze z nich to wydłużenie czasu na odstąpienie od umowy zawartej na odległość, skrócenie czasu na zwrot płatności przez sprzedawcę, nowe obowiązki informacyjne spoczywające na sprzedawcach.

Szkolenie ze zmian w prawie konsumenckim – dlaczego warto?

Dyrektywa 2011/83/UE przynosi sankcje dla tych sprzedawców, którzy nie zastosują się do wytycznych – na przykład wydłużenie czasu na zwrot towaru do 12 miesięcy w przypadku niepoinformowania konsumenta o prawie do odstąpienia od umowy. Nowe prawo konsumenckie będzie wymagało zmian w sposobie funkcjonowania sklepów, na przykład wprowadzenia nowych wzorów dokumentów. Szkolenie pozwoli przygotować sprzedawców do tych zmian.

Co dają nasze kursy e-learningowe?

  • Skrócenie czasu wdrażania wiedzy o zmianach – wystarczy kilka dni, by sprzedawcy poznali nowe przepisy prawa konsumenckiego.
  • Elastyczność – pracownicy mogą korzystać ze szkoleń w dowolnym czasie i miejscu, bez utraty dnia pracy. Klient otrzymuje dostęp do kursu na stałe, więc może udostępniać go także nowym sprzedawcom.
  • Wysokiej jakości, sprawdzoną wiedzę, opracowaną we współpracy z renomowaną kancelarią prawniczą, specjalizującą się w prawie konsumenckim.
  • Atrakcyjną, przyjazną dla użytkowników formę – nowe przepisy są prezentowane w łatwo przyswajalny, zrozumiały sposób.
  • Możliwość sprawdzania i utrwalania wiedzy – poziom przyswojenia informacji przez pracowników można sprawdzić za pomocą testu na koniec kursu.

Chcesz dowiedzieć się, jak możemy pomóc Twojej firmie w skutecznym wdrażaniu zmian? Skontaktuj się z nami i poznaj nasze rozwiązania dla branży detalicznej!

BACK