Learn Up na Kongresie Sprzedaż, 2-4.04.2014

Learn Up na Kongresie Sprzedaż,
2-4.04.2014

Kursy i platformy e-learningowe to doskonały sposób na wymierne zwiększenie efektywności sprzedażowej firmy. Jak wygląda to w praktyce? Tego będzie można dowiedzieć się już 4 kwietnia podczas naszego wystąpienia na Kongresie Sprzedaż –  najważniejszym tego typu kongresie w Polsce.

O prelekcji

Jak skrócić do 7 dni przekazywanie wiedzy o nowym produkcie pracownikom i dystrybutorom? Wykorzystanie e-learningu w Coty Polska do podnoszenia efektywności działu sprzedaży” – to wystąpienie, które przygotowały na Kongres Monika Wątorek, Training Team Manager Coty Prestige & Beauty oraz Agata Wrzesińska, Dyrektor Operacyjny Learn Up.

Firma Coty, właściciel między innymi takich marek kosmetycznych, jak Rimmel, Calvin Klein czy Astor, wykorzystała rozwiązania Learn Up do wdrażania wiedzy o produktach u dystrybutorów i sprzedawców na terenie całego kraju. Prezentacja będzie miała formę inspirującego case study, które pokaże, jak dostosować e-learning do konkretnych wyzwań działu sprzedaży.  Podczas prelekcji będzie można dowiedzieć się również, jakie są najnowsze trendy w e-learningu.

Kongres Sprzedaż to także okazja do bezpośrednich spotkań z przedstawicielami firmy Learn Up, którzy chętnie opowiedzą o produktach i usługach oraz doradzą, w jaki sposób dostosować je do aktualnych potrzeb firmy.

Szczegóły wydarzenia:
Termin: 4.04.2014, 11:00-11:45
Miejsce: Novotel Centrum Warszawa, sala nr 4

Prelegentki:

Learn Up na Kongresie Sprzedaż 2014Monika Wątorek – Training Team Manager Coty Prestige & Beauty, Coty Polska sp. z o.o. Zarządza grupą 30 osób – trenerów, konsultantów sprzedaży i makijażystów. Wciąż czuje się trenerem, którym była w Coty czynnie przez szereg lat. Świat kosmetyki kolorowej i zapachowej nie ma dla niej tajemnic. Ta branża jest bardzo żywa, nieustannie podlegająca trendom i innowacjom, nie dziwi więc fakt, że kwestia edukacji jest tu niewątpliwie szalenie ważna. Platformę e-learningową COTY do użytku zewnętrznego wprowadziła półtora roku temu. Dziś jest to jej główny projekt , a pomysłów na rozwój, jak mówi, tego gigantycznego i wielofunkcyjnego narzędzia ma na kilka następnych lat.


Learn Up na Kongresie Sprzedaż 2014Agata Wrzesińska – Dyrektor Operacyjny Learn Up. Konsultant biznesowy i dyrektor operacyjny w firmie Learn Up oferującej platformę e-learningową oraz szkolenia e-learningowe. Bogate doświadczenie menedżerskie zdobyła na stanowisku menedżera sieci sklepów w renomowanej firmie odzieżowej Solar Company Ltd. gdzie pracowała 6 lat. Łącząc doświadczenie biznesowe z wiedzą trenerską wdraża z powodzeniem rozwiązania e-learningowe u kolejnych klientów firmy Learn Up. Zafascynowana możliwościami e-learningu i szybkim rozwojem tej branży wciąż poszukuje nowych inspiracji.

O Kongresie

VI Kongres Sprzedaż organizowany przez Nowoczesną Firmę SA to jedno z najważniejszych wydarzeń w branży sprzedażowej. W czasie 3 dni prelekcji, warsztatów, case studies i innych wydarzeń będzie można poznać skuteczne narzędzia sprzedażowe oraz najnowsze trendy w branży. Jednym z zaproszonych gości jest Brian Tracy, doświadczony konsultant, autor programów edukacyjnych, książek, twórca jednego z największych multimedialnych portali edukacyjnych.

Dodaj komentarz

Twój e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są zaznaczone *

BACK