Średnia firma z branży TSL, franczyzodawca.
Współpraca z niezależnymi podmiotami z dużą rotacją wśród kurierów.
Koszt wdrożenia, duża rotacja wśród kurierów, częste zmiany standardów obsługi klienta i procedur.
Zbiór poradników, procedur, kursów zawierających zasady wysyłki paczek u różnych przewoźników, weryfikowanych cyklicznymi testami wiedzy.
Skrócenie czasu wdrożenia kurierów – zadowolenie franczyzobiorcy.
Szybkie wprowadzanie zmian w dodanych procedurach/instrukcjach, bez konieczności wysyłania ich do poszczególnych oddziałów.
Wgląd w raporty zaliczeń swoich pracowników.
Ocena postępu wdrożenia przez franczyzobiorcę.
Każdy pracownik ma dostęp do pełnej wiedzy, stale aktualizowanej.
Proces wdrożenia możliwy do przeprowadzenia w każdym miejscu.
Samodzielne wdrożenie dostosowane do tempa uczenia się, czasu pracy kuriera, pracownika.
Kompleksowe informacje w jednym miejscu – oszczędność czasu.
Dostęp do aktualnych procedur, poradników, instrukcji.