Zastosowania e-learningu: farmacja

Zastosowania e-learningu: farmacja

zastosowania e-learningu: branża farmaceutyczna

W farmacji ukończenie studiów to dopiero wstęp do dalszej edukacji. Pracownicy tej branży muszą być na bieżąco z najnowszymi wynikami badań, zmianami w przepisach, nowymi produktami na rynku. Doświadczenia naszych Klientów pokazują, że e-learning doskonale sprawdza się w przekazywaniu tego rodzaju wiedzy specjalistycznej.

Oto kilka zastosowań e-learningu w branży farmaceutycznej:

  • Obowiązkowe szkolenia farmaceutów – prawo farmaceutyczne nakłada na pracodawców obowiązek szkolenia pracowników, weryfikacji ich wiedzy oraz dokumentowania przeprowadzonych szkoleń. E-learning spełniają te kryteria – kursy można łatwo i szybko udostępniać pracownikom, weryfikacja wiedzy odbywa się za pomocą testów, a do dokumentacji służą raporty z platform e-learningowych.
  • Wiedza produktowa – e-learning przydaje się podczas wdrażania nowych produktów. Udostępnienie kursów pracownikom pozwala zapoznać się z produktami zarówno od strony formalnej (charakterystyki produktów leczniczych), jak i pod kątem sprzedażowym (w takich kursach produkty opisuje się językiem korzyści, który można później zastosować w sprzedaży).
  • Prawo farmaceutyczne – często zmieniające się przepisy sprawiają, że pracownicy z branży farmaceutycznej muszą regularnie aktualizować swoją wiedzę. Warto zrobić to za pomocą e-learningu, który jest szybki w przygotowaniu i udostępnianiu. Zamiast organizować kolejne szkolenia prawnicze można pokazać zmiany w prawie w kursie e-learningowym. Taka forma przekazywania wiedzy jest skuteczniejsza niż tradycyjny wykład prawnika, dzięki możliwości wykorzystania elementów interaktywnych wspomagających zapamiętywanie.
  • Regulaminy i procedury – to wiedza kluczowa szczególnie w firmach produkcyjnych z branży farmaceutycznej. E-learning pozwala szybko rozprzestrzeniać ją wśród wszystkich pracowników, przydaje się także jako narzędzie do wdrażania nowo zatrudnionych specjalistów.
  • Techniki sprzedaży dla przedstawicieli medycznych – w kontaktach z lekarzami potrzebna jest nie tylko doskonała znajomość oferowanych produktów. Kluczowe są również umiejętności sprzedażowe: prezentowanie oferty, zamykanie sprzedaży, reagowanie na obiekcje, negocjacje. Oprócz technik sprzedaży, przedstawiciele mogą uczyć się za pomocą e-learningu także podstaw wiedzy medycznej – dzięki ich znajomości mogą prowadzić równorzędną dyskusję z Klientami i budować ekspercki wizerunek firmy. W szkoleniach dla przedstawicieli sprawdzą się takie formy, jak symulacje rozmów sprzedażowych, case studies, filmy instruktażowe.
  • Nowości z branży farmaceutycznej – e-learning może być narzędziem do dzielenia się wiedzą. Materiałem do kursów e-learningowych mogą być na przykład ciekawe artykuły z prasy branżowej, informacje z międzynarodowych konferencji dostarczane przez samych pracowników. W ten sposób można zapewnić wysoki poziom wiedzy branżowej w firmie, bez ponoszenia kosztów związanych z zakupem publikacji czy udziałem w wydarzeniach.

Nasi Klienci z branży farmaceutycznej:

Zainteresował Cię artykuł? Napisz do nas, a pokażemy Ci więcej zastosowań e-learningu w branży farmaceutycznej:

Imię i nazwisko (wymagane)   

Adres email (wymagane)   

Nazwa firmy (wymagane)

Wiadomość (wymagane)



  Wyrażam zgodę    Nie wyrażam zgody   na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w formularzu, przez Learn Up sp. z o.o. w celu odpowiedzi na moje zgłoszenie złożone za pośrednictwem formularza.

  Wyrażam zgodę    Nie wyrażam zgody   na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w formularzu, przez Learn Up sp. z o.o. w celu przekazywania mi informacji handlowych, marketingu, promocji i reklamy usług i produktów własnych Learn Up sp. z o.o. lub usług i produktów podmiotów trzecich (współpracowników Learn Up sp. z o.o.).

  Wyrażam zgodę    Nie wyrażam zgody   na otrzymywanie od Learn Up sp. z o.o. za pomocą środków komunikacji elektronicznej (np. za pośrednictwem poczty elektronicznej), informacji handlowych w rozumieniu przepisu art. 2 pkt 2 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j.: Dz.U. 2017, poz. 1219 ze zm.).

BACK