Zastosowania e-learningu: branża odzieżowa

Zastosowania e-learningu: branża odzieżowa

zastosowania e-learningu: branża odzieżowa

Moda zmienia się nawet kilka razy w ciągu roku, a sklepy odzieżowe, aby były konkurencyjne na rynku, muszą podążać za trendami. Coraz więcej firm z branży odzieżowej decyduje się na wykorzystywanie e-learningu, który znacznie przyspiesza wdrażanie nowej wiedzy.

Kiedy warto stosować e-learning w branży odzieżowej? Oto kilka przykładów:

  • Gdy firma wdraża nowe kolekcje odzieży. E-learning doskonale sprawdza się do przekazywania wiedzy o nowych produktach. Możliwości techniczne nowoczesnych kursów pozwalają na wszechstronne pokazanie cech poszczególnych ubrań i na przedstawienie w atrakcyjny sposób założeń nowej kolekcji. Kursy e-learningowe można szybko udostępnić wszystkim pracownikom sieci sklepów, dzięki czemu zdobywają oni wiedzę z odpowiednim wyprzedzeniem i już od pierwszego dnia sprzedaży kolekcji wiedzą, jak oferować nowości klientom.
  • Gdy w sklepach jest duża rotacja pracowników lub gdy firma zamierza zwiększać zatrudnienie. Kursy e-learningowe sprawdzają się we wdrażaniu nowych pracowników. W ten sposób możesz szybko przygotować sprzedawców w sklepie do efektywnej pracy. Za pomocą e-learningu możesz przekazywać wiedzę o sprzedawanych w sklepie produktach, standardach obsługi klienta, procedurach związanych z obsługą kasy czy reklamacjami – słowem wszystko, czego do tej pory musieli uczyć pracownika bardziej doświadczeni sprzedawcy lub kierownik sklepu. A co najważniejsze – raz przygotowane kursy można wykorzystywać wielokrotnie, co znacznie ułatwia wdrażanie kolejnych pracowników.
  • Gdy planowane jest wdrożenie nowych standardów obsługi klienta. Kursy e-learningowe, zwłaszcza takie zakończone testem wiedzy, dadzą pewność, że wszyscy pracownicy w równym stopniu przyswoili informacje. To prawdziwy „must have” dla firm odzieżowych, które chcą w sprawny sposób przeprowadzić proces wdrożenia i którym zależy na budowaniu wizerunku wśród klientów.
  • Gdy firma odzieżowa posiada sklepy w różnych lokalizacjach. To właśnie firmy o rozproszonej strukturze najwięcej korzystają na e-learningu. Zamiast organizować szkolenia w wielu lokalizacjach można przeszkolić wszystkich pracowników jednocześnie i znacznie ograniczyć czas i koszty szkoleń.

Nasi Klienci z branży modowej

Zainteresował Cię artykuł? Napisz do nas, a pokażemy Ci więcej zastosowań e-learningu w sieciach odzieżowych:

Imię i nazwisko (wymagane)   

Adres email (wymagane)   

Nazwa firmy (wymagane)

Wiadomość (wymagane)



  Wyrażam zgodę    Nie wyrażam zgody   na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w formularzu, przez Learn Up sp. z o.o. w celu odpowiedzi na moje zgłoszenie złożone za pośrednictwem formularza.

  Wyrażam zgodę    Nie wyrażam zgody   na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w formularzu, przez Learn Up sp. z o.o. w celu przekazywania mi informacji handlowych, marketingu, promocji i reklamy usług i produktów własnych Learn Up sp. z o.o. lub usług i produktów podmiotów trzecich (współpracowników Learn Up sp. z o.o.).

  Wyrażam zgodę    Nie wyrażam zgody   na otrzymywanie od Learn Up sp. z o.o. za pomocą środków komunikacji elektronicznej (np. za pośrednictwem poczty elektronicznej), informacji handlowych w rozumieniu przepisu art. 2 pkt 2 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j.: Dz.U. 2017, poz. 1219 ze zm.).

BACK