Zastosowania e-learningu: branża kosmetyczna

Zastosowania e-learningu dla branży kosmetycznej

zastosowania e-learningu: branża kosmetyczna

Rozproszona sieć sprzedaży, duża liczba produktów, często pojawiające się nowości w ofercie, konieczność regularnego szkolenia sprzedawców – to warunki, w których idealnie sprawdza się e-learning. W tę charakterystykę doskonale wpisują się sieci sklepów w branży kosmetycznej.

Oto kilka pomysłów na wykorzystanie e-learningu przez firmy kosmetyczne:

  • Szkolenia produktowe – jeden trener wewnętrzny, kilkanaście nowych produktów i tysiące pracowników do przeszkolenia. Zadanie niemożliwe do wykonania? Niekoniecznie – szkolenia e-learningowe z wiedzy produktowej pozwolą wdrożyć wiedzę o nowościach nawet w kilka dni, co daje gwarancję, że w dniu premiery nowego kosmetyku sprzedawcy będą wiedzieli, jak oferować go klientom. W kursach produktowych warto zastosować animacje, filmy, infografiki, które mogą posłużyć np. do pokazania techniki nakładania kosmetyku albo specyfiki jego działania.
  • Kursy z obsługi klienta dla pracowników drogerii. Magda pracuje w drogerii od 10 lat, Karol ma doświadczenie w sprzedaży, ale wcześniej był pracownikiem sklepu odzieżowego, a Ania została zatrudniona zaledwie miesiąc temu. Szkolenia e-learningowe ze standardów obsługi klienta to sposób na to, aby wyrównać poziom obsługi klientów przez wszystkich wymienionych pracowników. W szkoleniu e-learningowym ze standardów obsługi klienta warto pokazać praktyczne zastosowania standardów obsługi klienta. Do tego celu doskonale nadają się scenki z dialogami, case studies, krótkie filmy i animacje.
  • Szkolenia dla partnerów biznesowych – za pomocą e-learningu producent lub dystrybutor kosmetyków może szybko udostępnić wiedzę o swoich produktach pracownikom drogerii, z którymi współpracuje. To dobry sposób na wyróżnienie się na tle konkurencji i na wyższą sprzedaż nowości produktowych.
  • Podnoszenie kwalifikacji pracowników – firmy kosmetyczne często wprowadzają wśród pracowników systemy certyfikacji, które wiążą się z koniecznością regularnego uzupełniania wiedzy o produktach. W procesach certyfikacyjnych doskonale sprawdzą się testy wiedzy zamieszczane na platformach e-learningowych.

Nasi Klienci z branży kosmetycznej:

Zainteresował Cię artykuł? Napisz do nas, a pokażemy Ci więcej zastosowań e-learningu w firmach kosmetycznych:

Imię i nazwisko (wymagane)   

Adres email (wymagane)   

Nazwa firmy (wymagane)

Wiadomość (wymagane)



  Wyrażam zgodę    Nie wyrażam zgody   na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w formularzu, przez Learn Up sp. z o.o. w celu odpowiedzi na moje zgłoszenie złożone za pośrednictwem formularza.

  Wyrażam zgodę    Nie wyrażam zgody   na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w formularzu, przez Learn Up sp. z o.o. w celu przekazywania mi informacji handlowych, marketingu, promocji i reklamy usług i produktów własnych Learn Up sp. z o.o. lub usług i produktów podmiotów trzecich (współpracowników Learn Up sp. z o.o.).

  Wyrażam zgodę    Nie wyrażam zgody   na otrzymywanie od Learn Up sp. z o.o. za pomocą środków komunikacji elektronicznej (np. za pośrednictwem poczty elektronicznej), informacji handlowych w rozumieniu przepisu art. 2 pkt 2 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j.: Dz.U. 2017, poz. 1219 ze zm.).

BACK