Platforma e-learningowa dla dużych i średnich firm

To autorskie narzędzie, w którym wykorzystujemy nasze doświadczenia w zarządzaniu wiedzą. Za pomocą platformy Learn Up można szybko dystrybuować szkolenia e-learningowe w organizacji, przeprowadzać testy wiedzy i analizować ich wyniki. Platformę e-learningową stworzyliśmy z myślą o średnich i dużych firmach, które chcą obniżyć koszty szkoleń i usprawnić wdrażanie wiedzy wśród pracowników. Firmy korzystające z platformy otrzymują od nas obsługę w pełnym zakresie: przygotowanie platformy pod względem technicznym, administracyjnym i graficznym, wdrożenie i utrzymanie narzędzia na serwerach.

PLATFORMA E-LEARNINGOWA LEARN UP:

Działa jak strona internetowa

Co to oznacza dla Klienta?
Szybsze wdrożenie bez konieczności szkolenia użytkowników. Każdy pracownik z umiejętnością obsługi komputera poradzi sobie z korzystaniem z platformy.

Jest elastycznym rozwiązaniem

Co to oznacza dla Klienta?
Dostosowanie wyglądu platformy do identyfikacji wizualnej firmy, możliwość rozbudowania platformy o dodatkowe moduły.

Jest dostępna online

Co to oznacza dla Klienta?
Że jego pracownicy mogą uczyć się w komfortowych warunkach, w każdym miejscu i na dowolnym urządzeniu. Platformy nie trzeba instalować na komputerze użytkownika.

Zapewnia bezpieczeństwo

Co to oznacza dla Klienta?
Że dane pracowników są odpowiednio chronione (szyfrowane za pomocą protokołu SSL wykorzystywanego np. w bankach internetowych) i przetwarzane zgodnie z przepisami.

To sprawdzony produkt

Co to oznacza dla Klienta?
Że otrzymuje narzędzie do zarządzania wiedzą, które działa już w kilkudziesięciu firmach i jest wykorzystywane przez kilkadziesiąt tysięcy pracowników.

Ma wsparcie działu Help Desk

Co to oznacza dla Klienta?
Ddciążenie od prac administracyjnych. Help Desk zarządza kursami i bazą użytkowników, wysyła komunikaty, uruchamia kursy, odpowiada na pytania użytkowników.

Podstawowe funkcjonalności platformy e-learningowej Learn Up:

Udostępnianie e-learningu
Użytkownicy platformy, po zalogowaniu, mają dostęp do wszystkich lub wybranych treści e-learningowych: kursów, filmów video i innych form. Dostępne treści są widoczne w formie czytelnej listy.

Baza wiedzy
To miejsce na materiały, które nie wymagają częstej aktualizacji: regulaminy, procedury bezpieczeństwa, informacje o produktach, instruktaże stanowiskowe, dokumenty do pobrania. Baza wiedzy może pełnić funkcję firmowego intranetu dla pracowników.

Raporty
Koordynatorzy szkoleń i menedżerowie mogą sprawdzać postępy pracowników w nauce. Przejrzyste raporty dają im informację m.in. o liczbie osób, które podeszły do kursu i go zaliczyły, o statystykach zaliczeń testów: liczbie podejść i czasie spędzonym na udzielaniu odpowiedzi.

Publikacja aktualności
Moduł aktualności jest widoczny dla użytkowników zaraz po zalogowaniu. Publikacja treści w tym module to sposób na szybkie dotarcie z informacjami do pracowników. W aktualnościach można zamieszczać m.in. informacje o nowych kursach i wpisach w bazie wiedzy oraz wiadomości z życia firmy.

Testy i ankiety
To moduł, który może służyć do sprawdzania wiedzy pracowników, ale także do badania ich opinii na tematy zawodowe, przeprowadzania certyfikacji, organizacji konkursów pracowniczych.

ZAINSPIRUJ SIĘ

Platformę e-learningową można wykorzystywać w wielu obszarach działania firmy.
Sprawdź przykładowe rozwiązania albo powiedz nam o własnym pomyśle.

BACK