Minikursy e-learningowe

To pigułki wiedzy poruszające najczęściej tylko jeden temat. Ich przejście zajmuje nie więcej niż pół godziny, a dzięki niewielkiej ilości informacji doskonale nadają się do szybkiego przekazywania wiedzy pracownikom.

Cechy

Krótkie

Składają się maksymalnie z kilkunastu slajdów

Łatwe do wykorzystania

Można sięgać do nich za każdym razem, gdy potrzebne jest odświeżenie wiedzy

Interaktywne

Proste, ale bogate w elementy uatrakcyjniające przekaz i ułatwiające zapamiętywanie

Szybkie w przygotowaniu

Tworzenie minikursów trwa krócej, więc możesz szybciej udostępnić je pracownikom

Zastosowania minikursów w biznesie

Wiedza produktowa
Minikurs możesz wykorzystać, gdy chcesz szybko wdrożyć wiedzę o nowym produkcie, który niebawem pojawi się w sprzedaży

Wiedza dla menedżerów
Za pomocą minikursów możesz pokazywać menedżerom narzędzia i techniki przydatne w zarządzaniu zespołem, nie odrywając ich od pracy

Cykliczne przekazywanie wiedzy
Minikursy można łączyć w serie i udostępniać je pracownikom np. raz w miesiącu

Instruktaże stanowiskowe
Minikursy to dobry sposób na pokazanie obsługi urządzeń czy procedur obowiązujących na stanowisku pracy

Uzupełnienie szkoleń tradycyjnych
Minikursy to wygodna forma podsumowania najważniejszych wiadomości

Edukacja klientów
Minikursy mogą być formą przekazywania klientom informacji o ofercie firmy: zastosowaniach produktów, szczegółach wykonania usługi

Przykładowe ekrany minikursów

BACK