Animacje w e-learningu

To forma, która doskonale sprawdzi się tam, gdzie obraz i tekst nie wystarczają. Warto sięgnąć po animacje, by urozmaicić kurs e-learningowy i przedstawić zagadnienie w obrazowy sposób. Animacje mogą być także samodzielną formą e-learningu.

Cechy

Obrazowe

Za ich pomocą możesz dużo łatwiej pokazać procesy, zachowania, dobre praktyki

Angażujące

Połączenie dźwięku, obrazu i ruchu uaktywnia kilka zmysłów jednocześnie

Krótkie

Nawet 2 minuty wystarczą, by zapoznać się z tematem

Łatwo dostępne

Możesz obejrzeć je na komputerze lub urządzeniach mobilnych

Zastosowania animacji w biznesie

Trailer przed kursem
Taka animacja działa jak trailer przed premierą hollywoodzkiego filmu: pokazuje to, co najlepsze w kursie, zachęca do udziału, a nawet intryguje.

Element kursu e-learningowego
Animacja dołączona do kursu e-learningowego to atrakcyjny przerywnik dla standardowych slajdów. Przydaje się, jeśli chcesz pokazać np. właściwe i niewłaściwe zachowania.

Pigułka wiedzy
Animacja może pełnić rolę minikursu, czyli krótkiej formy e-learningowej przedstawiającej jedno wybrane zagadnienie.

Marketing:
Za pomocą animacji możesz pokazać działanie produktu, ofertę firmy czy promować firmę wśród potencjalnych kandydatów do pracy (employer branding).

BACK