Nasi eksperci regularnie publikują artykuły na temat e-learningu i zarządzania wiedzą w czasopismach branżowych. Poniżej możesz zapoznać się z wybranymi tekstami z kilku ostatnich lat.

E-learning w branży kosmetycznej

 Artykuł Learn Up w „Świecie Przemysłu Kosmetycznego” Jak zwiększać konkurencyjność w wymagającej branży kosmetycznej? Kluczowe jest odpowiednie przygotowanie pracowników sprzedaży. W jaki sposób radzić sobie jednak z dużą rotacją sprzedawców w sklepach? Czy sprzedawcy są w stanie dobrze poznać ofertę sklepu, gdy tak często pojawiają się w niej nowe produkty? Jak radzić sobie z wyzwaniem, […]

Informatyk oferujący szkolenia? Świat staje na głowie!

Artykuł ukazał się w portalu „Nowoczesna firma” w 2011 roku Decydując się na wprowadzenie w naszej firmie szkoleń przez Internet stajemy przed dylematem: którego dostawcę rozwiązań e-learningowych wybrać? Jest to jedna z najważniejszych decyzji, jaką musimy podjąć, a sytuację komplikuje fakt, że tego typu ofert na rynku jest sporo. Rzecz dotyczy e-learningu i tego, jakie firmy […]

Szkolenia z (prawdziwą) korzyścią

Artykuł ukazał się w czasopiśmie „Personel Plus” w 2009 r. W artykule pojawi się próba odpowiedzi na pytanie, jak projektować efektywne (mierzalne) procesy szkoleniowe oraz jak będą one wyglądać w zbliżającej się przyszłości, gdy na rynek pracy wejdzie dynamiczniej Generacja Y. Uważam, że czytelnik powinien być zainteresowany powyższym tematem, szczególnie w trudnych czasach/miesiącach, w których […]

Wiedza produktowa przedstawicieli biuroserwisów

Artykuł ukazał się w czasopiśmie „Papierniczy Świat” w 2010 roku „Potrzeba czegoś?” – tak niestety zadziwiająco często rozpoczyna się wizyta przedstawiciela handlowego biuroserwisów u klienta. Czy tak to powinno wyglądać? Przedstawiciele powinni bazować na relacjach, czy na przygotowaniu merytorycznym? W jaki sposób oceniana jest efektywność pracy przedstawicieli? Jak branża biurowa plasuje się w porównaniu z […]

System komputerowy udostępnia wiedzę, rejestruje postęp słuchacza

Rzeczpospolita, 25.05.2010, Beata Kalinowska Artykuł umieszczony na podstawie licencji udzielonej przez wydawcę. Wystarczy mieć w miarę nowoczesny komputer i dostęp do Internetu, żeby móc podwyższać swoje kwalifikacje zawodowe bez wychodzenia z domu czy pracy. Nauka taka może być bezpłatna na przykład wtedy, gdy korzysta się z oferty Akademii PARP. E-learning to uczenie się na odległość […]

Sukcesy i porażki e-learningu

Artykuł ukazał się w czasopiśmie Personel Plus, 24 lipca 2009 roku Debata zorganizowana przez Polską Izbę Firm Szkoleniowych na temat stanu i perspektyw zdalnych metod kształcenia w Polsce Każdego roku firmy świadczące usługi dla biznesu, w tym firmy szkoleniowe, wprowadzają nowe produkty i rozwiązania, by zdobyć kolejnych klientów i zwiększyć portfel zamówień. Aktualnie wiele osób […]

Webcasty, podcasty czyli zmieniaj się, obowiązujący modelu

Artykuł ukazał się w portalu „Nowoczesna firma” w 2009 roku Jak nowoczesna technologia zmieni sposób szkolenia się organizacji? Jak i kiedy w nowoczesny sposób korzystać z narzędzi, które powstają wraz z rozwojem oprogramowania i dostępu do szerokopasmowego Internetu? Tytuł artykułu mógłby sugerować, że moim celem jest prowokacja lub też, że sam będąc trenerem nie uznaję […]

Puls hoteli: wiedza płynąca z sieci

Artykuł ukazał się w czasopiśmie „Świat Hoteli” w sierpniu 2008 roku E-learning porządkuje zarządzanie procesami szkoleniowymi Oszczędność czasu i pieniędzy oraz profesjonalne podejście do hotelowego gościa. To tylko niektóre korzyści, jakie może mieć właściciel obiektu, wykorzystując szkolenia internetowe. Jedna firma, wiele lokalizacji – taka jest rzeczywistość branży HoReCa. Nowi pracownicy i menedżerowie lokali niejednokrotnie nie […]

Puls gastronomii: wiedza płynąca z sieci

Artykuł ukazał się w czasopiśmie „Nowości Gastronomiczne” w sierpniu 2008 roku E-learning porządkuje zarządzanie procesami szkoleniowymi Oszczędność czasu i pieniędzy oraz profesjonalne podejście do gościa restauracji. To tylko niektóre korzyści, jakie właściciel restauracji może mieć, wykorzystując szkolenia internetowe. Jedna firma, wiele lokalizacji – taka jest rzeczywistość branży gastronomicznej. Nowi pracownicy i menedżerowie lokali niejednokrotnie nie […]

BACK