E-learning dla branży biurowo-szkolnej – zastosowania

Zastosowania e-learningu: branża biurowo-szkolna

zastosowania e-learningu: branża biurowo-szkolna

Szkolenia w branży biurowo-serwisowej to konieczność – bez sprzedawców doskonale znających ofertę i przygotowanych do współpracy z klientami firma nie ma szans na konkurencyjnym rynku. Specyfika branży: duża liczba pojawiających się w ofercie produktów, rotacja pracowników, rozproszona struktura stwarza idealne warunki do wypróbowania e-learningu.

Oto kilka pomysłów na wykorzystanie kursów e-learningowych w branży biurowo-szkolnej:

  • Zamiast katalogu – szkolenia z wiedzy produktowej. Najlepsi sprzedawcy to nie ci, którzy mają dobre relacje z klientami, ale ci, którzy posiadają solidną wiedzę produktową i umieją ją zastosować w sprzedaży. E-learning jako źródło wiedzy o produktach sprawdza się w branży biurowo-szkolnej z kilku powodów: dociera do sprzedawców szybciej niż tradycyjny katalog, umożliwia lepszą prezentację produktów (zdjęcia, filmy, animacje), umożliwia testowanie poziomu przyswojenia informacji.
  • W przypadku dużej rotacji – wdrażanie nowych pracowników. Nowo zatrudniony sprzedawca w firmie biurowo-szkolnej ma sporą dawkę wiedzy do opanowania: katalog produktów, procedury raportowania sprzedaży, standardy obsługi klientów. Tradycyjnie nowych pracowników szkoli menedżer lub trener wewnętrzny, mało kto jednak może sobie pozwolić na organizowanie indywidualnych szkoleń, więc najczęściej nowy pracownik musi czekać, aż zbierze się grupa uczestników. E-learning znacznie przyspiesza proces wdrożenia: zapewnia stały dostęp do informacji, umożliwia weryfikację wiedzy nowo zatrudnionej osoby, a co najważniejsze – te same kursy można wykorzystywać wielokrotnie, za każdym razem, gdy zatrudniany jest pracownik.
  • W zespołach rozproszonych – szkolenia sprzedażowe. Działy sprzedaży w biuroserwisach mają bardzo często rozproszoną strukturę – handlowcy działają na terenie całej Polski, tylko czasem pojawiając się w centrali. Organizacja szkoleń tradycyjnych dla takich zespołów to wyzwanie logistyczne, a przede wszystkim duży koszt. Z tego powodu często zastępuje się takie szkolenia e-learningiem. Za pomocą kursów e-learningowych można dotrzeć z wiedzą do sprzedawców, nawet gdy pracują w różnych lokalizacjach, w nieregularnych godzinach pracy.

Nasi Klienci z branży biurowo-szkolnej:

Zainteresował Cię artykuł? Napisz do nas, a pokażemy Ci więcej zastosowań e-learningu w biuroserwisach:

Imię i nazwisko (wymagane)   

Adres email (wymagane)   

Nazwa firmy (wymagane)

Wiadomość (wymagane)



  Wyrażam zgodę    Nie wyrażam zgody   na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w formularzu, przez Learn Up sp. z o.o. w celu odpowiedzi na moje zgłoszenie złożone za pośrednictwem formularza.

  Wyrażam zgodę    Nie wyrażam zgody   na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w formularzu, przez Learn Up sp. z o.o. w celu przekazywania mi informacji handlowych, marketingu, promocji i reklamy usług i produktów własnych Learn Up sp. z o.o. lub usług i produktów podmiotów trzecich (współpracowników Learn Up sp. z o.o.).

  Wyrażam zgodę    Nie wyrażam zgody   na otrzymywanie od Learn Up sp. z o.o. za pomocą środków komunikacji elektronicznej (np. za pośrednictwem poczty elektronicznej), informacji handlowych w rozumieniu przepisu art. 2 pkt 2 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j.: Dz.U. 2017, poz. 1219 ze zm.).

BACK